Tuesday, July 19, 2011

Voucher : 12 lei bowling Split Club

http://gentianandreea.blogspot.com/2011/06/voucher-12-lei-bowling-split-club.html


Am fost si pentru a treia oara la Split Club ( Bowling ) din City Mall.

Multumim Fun Deal si Split Club.

http://www.fundeal.ro/bucharest/bowling-1-ora-pentru-6-persoane-la-doar-12-ron-in-loc-de-55-ron-la-split-club-distreaza-te-cu-prietenii-la-nivel-maxim.html

Nu am mai avut probleme cu pista cum am avut ultima oara ( jucam 5 minute, se strica, se ducea baiatul sa o repare, mai mergea 5 minute, si iarasi se strica ). De data asta doar o data s-a blocat, in 3 ore.
La inceput am jucat bine, dupa prima ora am impresia ca mi-a disparut bila ( mea preferata ) si nu am mai jucat bine. Am iesit pe locul 2 sau 3.
Bineinteles ca am mai avut si niste surprize placute...cand sa aranjeze bilele a doua oara, mai disparea cate una...
Toaleta este pe hol ( scarile mall-lui ), berea este la 330 mm si in jur de 9.00 lei, cu tva, scump ca sa vii sa bei...dar ok pentru bowling...si vouchere...
Asteptam cu nerabdare urmatoarea oferta / urmatorul voucher...

No comments:

Post a Comment