Tuesday, July 19, 2011

Eu sunt Tweet si ma hranesc

Eu sunt Tweet si locuiesc la Roxy Mob

Cresc cam greu, dupa unele persoane deja ar fi trebuit sa fiu mai mare...oare nu mananc cat trebuie?! cand mi se da mancare eu o pap...

Oare ar trebui sa mai pap si altceva in afara de viermisori? Nu stiu, sunt prea mica...si se pare ca nici stapanul meu nu stie...

Gammarus de la Tetra ( 18.00 lei, cu tva ) a fost a 2 a cutie de papa pe care am avut-o. Prima a fost micutza si a tinut o luna doua. De curand am terminat-o si am primit alta noua.
Cea de-a treia cutie este Gammarus de la Podovan, nu-mi dau seama de vreo diferenta, dar este mai ieftina ( 13.00 lei, cu tva ), cantitatea pare aceeasi.

Oare ar trebui sa mai incerc si altceva? Poate imi da cineva un sfat?!
Pana atunci eu pap tot ce gasesc si sper sa ajung mare si voinic.

1 comment:

  1. o alta broscuta numita Syd :DJuly 19, 2011 at 5:27 PM

    inima de vita + gammarus ar trebui dar stapanul taui este un iresponsabil :))

    ReplyDelete