Tuesday, July 12, 2011

Magazin online - Natura Shop - produse naturiste

Magazin online cu produse ecologice si naturiste. Fara comanda minima, livrare in toata tara. NaturaShop.ro - simplu.natural.sanatos. http://www.NaturaShop.ro/


Cautam un site de unde pot cumpara online creme Gerovital, si am gasit pe cei de la Natura Shop ( Greenland Services ).
Greenland Services J40/13264/2005, Ro 17824430
Sediu : str. Vlad Judetul, nr. 4, sector 3, Bucuresti
Site-ul este usor de folosit, multe produse, detalii, usor de comandat.
M-am uitat, mi-am ales si am dat comanda.
Joi am dat comanda, azi am primit-o prin curierat ( prefer sa platesc curieratul decat sa ma duc pana la posta, diferenta de pret fiind prea mica ).
De ce sa cumpar online? Pentru ca e mult mai simplu, imi place la nebunie, cumpar toate prostiile pe care le gasesc.
Am fost la Sensiblu si am vazut ca aveau si Gerovital, dar nu aveau toate produsele, si decat sa intru in fiecare farmacie pe care o gasesc pe drum si sa caut, sa intreb, etc, mai bine caut pe google, pierd vreo 5 - 10 minute si mi se aduc in cateva zile.

Si am mai ales si alte produse, sa fie o suma mai mare.
- sampon regenerant cu Aloe Vera si pantenol - Cosmetic Plant ( sa vedem daca e bun de ceva ) = 7.80 lei, cu tva
- sirop de muguri de pin - Favisan ( parca am mai incercat si de la Favisan, dar pana acuma a fost Fares si Steaua Divina ) = 11.50 lei, cu tva
- sirop de catina - Favisan = 18.20 lei, cu tva ( idem cu siropul de pin )
- benzi depilatoare - Farmec = 11.00 lei, cu tva
- Gerovital Plant - crema anticelulitica - Farmec = 17.00 lei, cu tva
- Gerovital Plant - crema nutritiva - Farmec ( am testat pliculetze si mi s-a parut buna ) = 24.00 lei, cu tva

Imi place sa cumpar din magazine online ( caut pe google, si ce imi recomanda el, de acolo cumpar ), dar plata cu card nu o fac decat daca este firma foarte mare si cunoscuta ( emag, litera, humanitas ) sau daca am mai cumparat de cateva ori de acolo.

Cei de la Natura Shop au fost foarte dragutzi. Am primit mail in legatura cu comanda, si m-au sunat sa ma anunte ca a fost livrat coletul si a doua zi ar trebui sa-l primesc.

Cu un singur site de genul am avut probleme, pana in momentul de fata. Am primit produsele cu intarziere, m-am suparat foarte rau pe ei, iar de comandat de la ei nici nu se mai pune problema. Daca mi se spunea ca voi primi produsele in 2 - 3 saptamani ( au fost si achitate cu cardul ), era in regula, dar ei tot ziceau ca au fost trimise, nu-mi dadeau nici un nr de colet, a fost urat din partea lor..."stau" pe la Unirii.

No comments:

Post a Comment