Tuesday, July 5, 2011

Boardgames @Ceainaria Tabiet 2011.06.29

De ceva vreme mergem miercurea la Ceainaria Tabiet.
Este seara Boardgames.

Data trecuta am jucat Risk, un joc pe care il stiu de mult timp, initial de pe calculator, dar care nu m-a atras niciodata.
Din ce imi aduc aminte, pana data trecuta nu am avut niciodata ocazia de a-l juca ( sau termina ). In mare, stiam despre ce este vorba, e cam un joc de baieti.
Am avut misiunea "distruge armata albastra", asa ca m-am apucat sa o distrug. Bineinteles ca sunt multe strategii, nu incepi din prima sa ataci, pentru ca o sa-si dea seama lumea de ce misiune ai, iar daca ti-l omoara altcineva misiunea se schimba ( cucereste 18 teritorii ), si devine mai greu.
Oricum eu m-am anuntat din prima...am armata albastra, din pacate dupa vreo 2 - 3 runde, armata albastra a disparut, distrusa de armata rosie. Spre sfarsit am aflat ca armata rosie avea de distrus armata galbena, dar nu se grabea sa-si indeplineasca misiunea ( doar avea atatea jocuri la activ si stia cum sa abordeze situatia ).
Inca de la inceputul jocului eu ma asteptam sa pierd...ca nu am nici o sansa...mai ales dupa ce a disparut armata albastra si cea rosie parea a fi cea care va castiga, avand toata Europa si Asia ( dar nefortificata ).
Si dupa ce m-am batut eu cu armata mov pentru Africa si Australia, armata albastra ( care nu mai exista ) ne-a zis sa ne aliem si sa mai omoram un mic din aramata rosie, asa ca zis si facut. Si armata rosie a inceput sa fuga...si armata mea a devenit mai mare...iar cea mov mai mica...asa ca am inceput sa atac armata mov, la insistentele armatei rosii, care era foarte suparata ca a pierdut...si pana la urma am castigat adunand 18 teritorii.
Daca voi mai avea ocazia voi mai juca Risk, dar nu este un joc pe care le-as alege eu sa-l joc.

1 comment:

  1. armata rosie este rea!!! mi-a distrus tot jocul :))

    ReplyDelete