Thursday, August 18, 2016

Promotie : Staropramen in Carrefour

Promotie : Staropramen in Carrefour

Eu promotia am gasit-o in cutia postala, in revista de la Carrefour AICI.
Am luat revista cu mine in metrou si am gasit cateva lucruri interesante.
Gigelu si iubi oricum beau bere, oricum costa cam 2 - 3 lei, la vecina de la coltul blocului asa ca...m-am dus pana in Carrefour Mega Mall, cartier Pantelimon sa iau 6 bucati ( am luat varianta doza la pret 12.86 lei = 2.14 lei / bucata ) , si am primit si un premiu :D.
Bineinteles, cel mai intalnit, a ajuns la mine, adica sacosa. Macar am primit ceva :D.
Ce pot sa spun despre ea? E gen rafie, adica cam "nefinisat" pentru gustul meu, dar daca nu am nici o plasa e buna. Daca era mai bine terminata, sau alt material o luam cu mine si prin metrou. 
In Mega Mall am gasit alta promotie...detalii AICI
Nu mai fusesem de ceva vreme intr-un hipermarket. Nu prea am pe langa mine si nu pot sa car multe asa ca nu merg des.
M-am mai uitat pe la jucarii...mai interesante mi se par cele din Auchan, mai multe si mai accesibile la pret.
Pana la urma am luat castraveti ( 2.4 lei / kg sunt la oferta in revista ) ca deh, seara piata Gorjului, cartier Militari s-a inchis, niste rosii ( 4.50 lei / kg ), lamai ( 14 lei / kg ) si am gasit si un somon afumat la 13.75 lei / 200 gr, la pret ca taraba Negro 2000, adica 7 lei si ceva / 100 gr, ce se gaseste mai peste toate "drumurile" mai celebre ( Obor, Gorjului, Veteranilor, etc nu stiu de Delfinului ).
Plastilina Play Doh era 6 bucati tot pe la 24 - 25 lei, la fel ca in Kaufland.
Nu prea imi plac legumele din Kaufland, de fapt nici cele din Mega Image sau Carrefour, nu sunt mai bune, cel mai bine e sa le cumpar din piata, dar nu le gasesc tot timpul :d, iar la Roxy Mob, piata Delfinului e cam departe :D.

Dupa cum scrie si in poza de mai sus puteam castiga :
- 600 x sacosi de panza
- 1 x pachet TIFF Toronto
- 200 x sticle
- 124 x carti

Promotia este intre 18.08 - 24.08.2016, adica de azi pana miercurea viitoare, la standul cu fata / fete din fata Carrefour, program :
- luni - vineri = 18:00 - 21:00
- sambata = 13:00 - 16:00
- duminica = 12:00 - 15:00

Staropramen e o bere buna.




No comments:

Post a Comment