Friday, August 19, 2016

Promotie : personaje Disney Mega Mall

In drum spre
http://gentianandreea.blogspot.ro/2016/08/promotie-staropramen-in-carrefour.html
Am mai gasit o promotie...
Promotie : personaje Disney Mega Mall

Se pare ca incepand cu 15.08.2016 detalii AICI au aparut 16 personaje Disney ce se pot ridica de la nivelul 1 si 2 din Mega Mall, daca ati cumparat de minim 100 lei sau multiplu de 100 lei, mai putin din Carrefour, si cate 2 figurine din magazinele Disney ( Noriel / Bebe - card 3 / 6 rate Star de la BT, Maxi Toys - card 4 rate Star de la BT, Lego - card 3 rate Star de la BT, Dinoland - card 2 rate Star de la BT) - detalii rate AICI, dar nu mai mult de 25 de figurine.
Se pare ca in total ar fi 130.000 de figurine.
Promotia ar fi pana pe 30.10.2016 daca nu se termina pana atunci.
Maxim 7 bonuri, si pana in ora 22:00 pe data din bon.
Am cumparat si eu 2 bonuri de la Carrefour de 60 si ceva de lei, am citit regulamentul si am fugit repede pana la nivel 1 ca era 21:50...era lume la coada...unii au primit cate 3 figurine. Cativa nu stiu si cativa nu-i intereseaza.

Vine intr-o punga sigilata.


REGULAMENT complet AICI

Cele 16 personaje sunt
- Eve si Wall-e din Wall E
- Jessie, Buzz, Woodie din Toy Story
- Merida din Brave ( Neinfricata )
- Bob, Helen din The Incredibles
- Dory, Nemo din Finding Nemo ( In cautarea lui Nemo )
- Bucsa, Fulger din Cars ( Masini )
- Randall, Squishy, James, Mike din Monster University


Eu l-as fi vrut pe Bucsa sau Fulger, dar am primit-o pe Eve si am mai primit un abtipild.

Acu tre sa mai incercam...pana in octombrie cumparam din Carrefour. S-a dus Mega Image si Kaufland :d

Cine vrea sa faca schimb sa ma "apeleze" ( whats app scris 0723164886, mail : badita_gentiana@yahoo.com, FB : https://www.facebook.com/Gentianandreea-340544206052547/ ) ca avem multe, cred ca una ne mai lipseste fata din Toy Story...






No comments:

Post a Comment