Wednesday, August 24, 2016

Bicicleta DHS Citadinne 2634

Pana la urma am ales o bicicleta
http://www.dhsbike.ro/produs/city/citadinne-26/3296.html pentru ca avea 12 rate BT.

Initial am vrut cea mai ieftina varianta, dar cand am ajuns la ei nu era pe stoc.
http://www.dhsbike.ro/produs/kreativ/confort/3224.html
Si mai aveau pe la 500 - 600 lei, dar nu erau cu viteze. Si mi-am zis ca daca tot imi iau una mai scumpa de 400 lei atunci imi permit una si cu viteze si mai ales ca aveam si 12 rate. Multumesc card Star de la Banca Transilvania.
Citadinne 2634 are 6 viteze.
Dupa cum am aflat si eu, din vreo 2 incercari, viteza a 6 a intra doar cand mergi cu viteza, altfel sare lantul, iar viteza 1 doar cand este in urcare.
Locatia magazinului este la iesirea din Militari, imediat pe centura, iesirea care duce la Hornbach, daca nu ma insel, inainte de intrarea in Carrefour Militari.
Sunt foarte multumita de bicicleta, am facut 6 drumuri dus intors Militari - Pantelimon.

Cam trebuie sa fii "masina", nu prea sunt piste de biciclisti. Ar fi cea de la Lujerului - TV - Politehnica - Apaca - Leul, dar mai bine mergi pe drum la cat de bine se circula pe ea. De la Gorjului la Lujerului ideal este prin parcarea din dreapta. La Eroilor pe banda de autobuz si taxi creata special.
Iar ca sa ajung cel mai repede o iau pe Facultatea De Drept - Kogalniceanu - Cismigiu - Universitate, pe banda de autobuz / taxi, cu injuraturile de rigoare de la taxiuri si autobuze cand ma vad...iar dupa Cismigiu pe trotuar ca m-ar injura prea mult, mai ales ca este panta.
Prima data cand am ajuns la Universitate am zis ca e prea mare intersectia, dar mai rau a fost printre stradute, prin dreapta.
Primele dati de la Foisor luam traseu lui 86, ca era liber si se mergea bine, dar acum iau drept, adica Pache Protopopescu - Iancului, adica traseu lui 655 ( o intersectie destul de urata, era sa raman in ea, unul s-a bagat in fata mea ca sa faca dreapta ) - Pantelimon ( Mega Mall, OMV, Kaufland ) si intru si eu un pic pe banda de biciclisti. Mai mult sunt oameni pe banda sau in statia de autobuz nu mai spun...ori sunt oameni, ori se vinde legume, iar o data erau si Martorii lui Iehova ( de obicei sunt marti la ora 18:00 ), oricum cand m-au vazut, si au vazut ca stau pe banda, au inceput sa se mute.
Si pentru ca vine toamna si eventuri vad ca se fac noaptea...
https://www.facebook.com/events/276828662676693/
imi trebuie si mie o lanterna, ideal si pe spate si pe fata...asa ca am intrebat pe google...si mi-a gasit un model

http://profitshare.ro/l/2841123
Pompa am cumparat una de la Cora Lujerului, dar nu am reusit sa fac nimic cu ea...asa ca rotile le umflu cu compresorul de la masina?! nu stiu exact...eu dau ordin lui Ghitzibush si se ocupa el...

No comments:

Post a Comment