Wednesday, January 6, 2016

Nicholas Sparks : film si carte

Prima oara cand am auzit de Nicholas Sparks ( dar nu i-am retinut numele ) a fost dupa The Notebook. Este unul dintre cele mai frumoase filme. De atunci am mai vazut cel putin un film de-al lui, dar de abia azi am aflat ca sunt si carti, traduse si la noi se pare. De care nu stiam si pe care trebuie sa le citesc, cand voi face rost de ele.
Nu stiam ca Nicholas Sparks este scriitor, credeam ca doar face filme, iar filmele lui se pare ca nu au inceput cu The Notebook, si ca as cunoaste chiar mai multe dintre ele, asa ca am cautat pe Google si am facut o lista.
Lista ar fi urmatoarea:
- 18 nuvele
- 2 carti non fictiune





- 10 filme
Message in a Bottle (1999), 
joaca  Kevin CostnerRobin Wright, si Paul Newman. L-am vazut de mult timp si mi-a placut.
A Walk to Remember (2002), 
unul din filmele mele favorite, joaca Shane WestMandy MoorePeter Coyote, si Daryl Hannah.
Se pare ca nuvela a fost inspirata dupa sora lui Nicholas, care a murit de o tumoare pe creier.
The Notebook (2004), 
este un film extraordinar, pe care nu l-am vazut niciodata intreg, si in care joaca Ryan Gosling si Rachel McAdams
Nights in Rodanthe (2008), 
joaca  Richard Gere si Diane Lane. Nu l-am vazut si nu-mi aduc aminte de film.
Dear John (2010), 
joaca  Amanda Seyfried si Channing Tatum. Am auzit de el, cred ca am vazut secvente.
The Last Song (2010), 
joaca  Miley CyrusLiam Hemsworth, si Greg Kinnear. L-am vazut si mi-a placut.
The Lucky One (2012),
joaca  Zac Efron si Taylor Schilling. Nu l-am vazut, dar pare interesant.
Safe Haven (2013), 
joaca Julianne HoughJosh Duhamel and Cobie Smulders. Pare interesant, am vazut trailerul mai devreme.
The Best of Me (2014), 
joaca  James MarsdenMichelle MonaghanLuke Bracey si Liana Liberato. Pare interesant , am vazut trailerul mai devreme.
The Longest Ride (2015), 
joaca  Scott EastwoodBritt RobertsonJack HustonOona ChaplinAlan AldaMelissa BenoistLolita Davidovich, si Gloria Reuben. Pare interesant.
The Choice (2016)
joaca  Benjamin WalkerTeresa PalmerMaggie GraceAlexandra DaddarioTom Welling, si Tom Wilkinson.

https://en.wikipedia.org/wiki/Nicholas_Sparks

Concluzia mea este ca orice carte / film facut de Nicholas Sparks merita, si poate fi vazut la orice varsta, s-ar uita si mama.
Sunt filme de dragoste, dar cu un subiect inedit, altfel, diferit, captivant si nu toate cu happy ending.
https://www.facebook.com/NicholasSparks/
http://www.imdb.com/name/nm0817023/

No comments:

Post a Comment