Friday, January 8, 2016

Bicicleta din casa si banda de alergat

Vreau bicicleta. Si pentru ca este iarna ( frig, zapada etc ) si sunt in Bucuresti, vreau o bicicleta pentru interior, de-aia de fitness.
Acu am inceput cautarea pe google, si am gasit cel mai ieftin model in jur de 300 lei, oricum este mai bine decat banda de alergat ( in jur de 500 - 600 lei ). Ca m-am gandit si la banda de alergat, dar ii mai scumpa, si am zis ca mai bine incep cu ceva mai ieftin. Da, ar mai fi si varianta alergat pe afara, care ii pe gratis ca nu mai avem caini de cand cu Ionut, dar lenea e mare, si ii frig si zapada. Era sa cad zilele trecute cand am trecut pe un capac de canal.
Mi-as lua si o bicicleta de strada, dar acu nu am ce face cu ea, si in Bucuresti nu prea e dragut de plimbat. Si nu mai spun ca Militari - Pantelimon nu-i chiar asa de aproape si metroul nu ma ajuta. Mai vad la primavara.
Una pana in 600 lei nu stiu daca gasesc.
Stiti cum e la inceput...nu te intereseaza calitatea...dupa ce incepi sa cunosti produsul atunci vezi ca nu mai e asa de bun si vrei ceva mai calitativ, si esti dispus sa dai un an in plus, dar sa fie mai bun.
Asa am patit cu firele mele.
La inceput luam orice, acum mai selectez, bien si in functie de bani, ca nu-s bogata, din pacate.

Pana la urma se pare ca voi primi o bicla asa ca nu mai tre sa-mi cumpar una noua.
Astept diseara sa se finalizeze tranzactia :D.
Si dupa sa ma tin sa o folosesc, ca deh, trebuie.

As putea sa ma duc si la sala, dar costa, si lenea e mare. Am zis sa incerc mai intai acasa. Sa vedem cat ma tine :)). Va anunt daca s-a prins ceva de mine :)).

Si totusi trec mai jos modelele cele mai interesante, ca poate voi avea nevoie.

Bicicleta mecanica AB Fit MB1.3

am gasit-o la 329 lei AICI / 289 lei AICI sau la 299 lei AICI. Din ce am vazut oricum se plateste si transportul in jur de 20 - 30 lei, in functie de firma.

Sau am mai gasit un model

Bicicleta mecanica Fittronic FTB801 Black


la 342 lei AICI

Alte oferte - modele AICI

Banda de alergat mecanica Energy Fit 8553

Am gasit-o la 699 lei AICI


Mai nou m-ar interesa si steper.
Si am gasit un model dragut mai jos.

AICI si cel mai misto e ca am si rate ( ms BT ).
Daca la inceput nu imi s-a parut asa de avantajos pana la urma se gasesc destule site-uri cu card Star BT, si sa nu uitam faptul ca este cel mai ieftin card pe piata noastra, cu plati in rate ( din ce stiu eu ). BCR e foarte scump, si Credit Europe Bank la fel, am avut card avantaj, l-am folosit cu bucurie, dar a trebuit sa renunt la el, era 50 lei pe an, si dobanda mare. Si la BT e dobanda mare, dar e doar 25 lei pe an, si sunt destule magazine.
sau ar mai fi un model, dar mai mult imi place cel de sus.

AICI

No comments:

Post a Comment