Friday, January 8, 2016

Cartier Militari : reparatii calculatoare

"
REPARATII CALCULATOARE LA PRETURI MICI
INSTALARE WINDOWS XP/7/8 - 100 ron
SKIMBARE PIESE - 30 Ron
CURATARE - 50 Ron
CONFIGURARE ROUTER - 45 RON
INSTALARE PROGRAME - 20 Ron
INSTALARE ANTIVIRUS- 40 RON
DEFIRUSARE - 30 RON
SALVARE DATE- 40 RON
INSTALARE CABLURI: UTP/TV + MUFARE = 30 RON
TELEFON : 0736262322
Community
PC Service's photo.
PC Service
3 Likes"

Multumesc Alexandru pentru oferta, dar nu putem accepta.
Pot accepta pe Piata Gorjului si te share acolo si iti dau si un like ca vad ca sunt doar 3.
https://www.facebook.com/PC-Service-156640607753105/
In rest, in legatura cu preturile ce pot sa zic? Habar n-am cat costa ca eu am propriu IT-ist.
Faza cu curatare nu prea se intampla la noi. Instalare programe stiu si eu, noroc cu google si Ninite.
Antivirus am incercat, dar nu este pentru noi. Am avut si Bitdefender, dar cu sau fara nu s-a vazut diferenta.
Devirusare am mai incercat si eu, si daca nu mergea atunci reinstalam Windows-ul.
Schimbare piese asta nu-i de mine, aici tre sa sun un prieten.
In legatura cu salvare date mai salvez cate un dvd cand imi aduc aminte.

No comments:

Post a Comment