Thursday, June 18, 2015

Loc de joaca cartier Militari metrou Gorjului Str. Dezrobirii, nr. 12

Din cele 28 de locuri de joaca din cartier Militari cred ca Str, Dezrobirii, nr. 12 este cel din spate de la metrou Gorjului. Corectati-ma daca gresesc...

Si ar fi cel cu nr 18. Str. Dezrobirii, nr. 12 din lista
Este cel mai frecventat loc de joaca de-al meu. Ca totusi ii vechi de ceva timp, si ma plimbam in tinerete prin el.
Are cate 2 leagane, un tobogan, si diverse animalute de incalecat
Mai nou am vazut ca are bordura ridicata, nu stiu de ce.
Are nisip, mie nu prea imi place. Ca imi intra in sandale, etc. Dar asa copilul se poate juca mai mult :D, si in nisip.
Are banci pe langa. De cand eram mica mergeam in locul asta, si acu vreo 10 - 15 ani, cred, ma mai dadeam si eu in leagan.

Si mai are si un...cum se numeste :)) ca nu-mi vine acu in minte.
Daca mai doriti si alte locuri de joaca scrieti la primarie ( prim6@primarie6.ro ) si drumuri si poduri ( contact@adpdu6.ro ) sau cum se numesc.

No comments:

Post a Comment