Thursday, June 18, 2015

Jocuri : BrainWars

BrainWars mi se pare un super joc...multumesc Kitina...
Download : http://brainwarsapp.com/
https://www.facebook.com/brainwars

Se pare ca este facut de Translimit. Momentan este singurul joc pe care l-au facut.
Din pacate necesita internet, asa ca daca nu sunt acasa sau la servici ( glumesc :) :D :X :* ) nu prea cred ca o sa intru.
E mai bun decat Candy Crash, stimuleaza mai bine creierul.

Avem mai multe tipuri de jocuri, si cate un Challenge ( confruntare / intrecere sau cum se traduce ), de cate 3 jocuri.

Am incercat sa fac Challengeurile, dar nu prea aveam timp sa ma prind cum se joaca asa ca am trecut la training.
Incepi in liga C, acu am ajuns la B.
Si incepi cu gradul de Chicken ( Pui ). Am trecut prin Turtle ( Testoasa ), Rabbit ( Iepure ), Cat ( Pisica ), Dog ( Caine ) si am ajuns la Pinguin. La fel ca si cu Cainele acum am probleme tot cu calcul si memorie.

Si ai 6 caracteristici de dezvoltare.
Speed ( Viteza ),  Judgement ( Gandire / Judecata ), Calculation ( Calcul ), Accuracy ( Acuratete ), Observation ( Observare ) si Memory ( Memorie ).
Si mai ai nevoie si de Experience ( Experienta ) ca sa treci mai departe.
Cel mai bine sunt la acuratete, urmat de viteza.

In primul rand sa nu uitati sa schimbati tara. La ultima coloana, la Profile. Tre sa puneti Romania, ca de asta e doar pe locul 30 ca romanii nostri nu au schimbat toti.
Tot acolo se gaseste Training.
2 din jocuri nu apar niciodata si tare ma mai bucur.
Reflection ( o lumina care se reflecta ) si Reverse RPS ( foarfeca, pumn etc )

Si mai avem
de calculat
Operations ( sa pui semnele intre litere )
Simplicity ( sa pui rezultatul )
Addition Addiction ( sa aduni numerele, prin apasare )
Addition Link ( sa aduni numerele, prin glisare )
Make 10 ( dat link pe cifrele in total sa fie 10 )
Card Calculation ( albastru se aduna, rosu se scade )

memorie
Spinning Block ( la inceput nu mi-a placut, nu-l intelegeam, acum imi place )

Path to Safety ( la fel, la inceput nu mi-a placut, nu puteam sa retin bombele, acum le mai retin )
Tap the Color ( mi-a placut de la inceput, din pacate nu pot face mult punctaj )
Unfollow the Leader ( invers fata de Follow )
Follow the Leader ( mi-a placut de la inceput, e interesant, tre sa atingi in ordinea in care apar patratelele. Tre sa fii atent, si sa memorezi )

Flick Master ( daca e sageata albastra dai in semnul ei, daca e rosie invers sensul ei )
Touch the Number ( mi se pare dragut, albastru e crescator, rosu descrescator )
Matching ( potrivesti 2 semne, 2 litere, 2 cifre. E dragut )
Color of Deception ( alegi numele culorii care nu este buna. Daca ai culoare rosie si scrie negru, nu-i bine ). E simpatic. Ma cam streseaza, deci nu e preferatul meu.
High or Low ( daca nr care apare este mai mare sau mai mic fata de precedent. Nu ma omor dupa el )
Concentration ( se aleg simboluri 2 cate 2 . E dragut imi place, desi nu fac punctaj bun )
Bird Watching ( asta imi place, tre sa aleg culoarea cea mai multa )
Rainfall ( nu mai omor dupa el, click pe umbrela si fugi de fulger )
Touch the number ( atingi numerele sa faca cifra de care ai nevoie )
Rapid sorting ( nu prea place, tre sa dai in aceeasi parte daca e la fel simbolul sau invers )
Drive the Gear ( sa potrivesti semnul rotii )

Color Switch ( nu poti sa faci pe ambele linii, te ocupi doar de una , ca sa faci punctaj mai mare )

Weathercast ( e interesant, nu-i usor, ca tre sa gandesti un pic, daca culoarea si semnul e la fel, daca semnul nu-i la fel, sa nu fie nici culoarea. Deja cand apar mai mult de 3 nici nu vad ce ar trebui sa aleg. )

Deci in total sunt 29 din care doar 27 pica la Challenge-uri.

Daca Candy Crash se poate juca fara internet, Brain Wars nu merge.
Tot 5 vieti sunt in total, si la 15 minute se primeste o viata noua.

Cel mai mult am facut
2330 ( cu Weathercast 656 Birdwatching 805 Color Switch 869 )
Iar cel mai mult am avut 951 la Touch the Number.
Din pacate peste 1000 nu am putut sa fac, dar mai incercam.

ID meu daca ma vreti este BRC2714

No comments:

Post a Comment