Thursday, June 11, 2015

Concurs Mega Mall Electroaparataj Pantelimon

Tot am vrut sa va scriu despre noul Mega Mall, mai ales ca trec pe langa el, sau prin el, in fiecare zi, dar ba cu una, ba cu alta am cam uitat.
Intre timp o sa va scriu despre un concurs, ce se va finaliza in curand. Nici eu nu am participat ( inca ).
In perioada 14 mai ( este data de nastere ) - 15 iunie 2015, adica pana luni, daca faci un selfie intr-una din cele doua Gravity Rooms ( nu stiu exact pe unde sunt, dar una cred ca este la intrarea din Pantelimon ) poti sa castigi ceva.
Faci poza si o postezi pe Instragram ( nu-l folosesc inca ) cu hastag #MyMegaMall si cu tag @MegaMallBucuresti. Ca poate nu stie inca tot Bucuresti-ul ca s-a deschis un mall nou.
 Si da, mai este o intrare, prin Pierre de Courbetin, de fapt pe acolo intru eu si ies prin Pantelimon, ca sa nu mai trec pe langa Mc si OMV :D
Ca deh nu mai mergem cu metrou ca-i lux, si mergem cu RATB cu doar 35 lei.

https://www.facebook.com/MegaMallBucuresti

No comments:

Post a Comment