Thursday, March 27, 2014

Dulceata lui Razvan - gemuri facute in casa

O prietena mi-a zis de ei. A fost intr-o excursie, in satul lor si pe la ei. I-a placut foarte mult, gemul si locatia Idicel-Padure, judetul Mures, afacerea, ambalajul.
Si adevarul e ca baiatu, Razvan chiar lupta ca sa zic asa. Si nu cred ca sunt rele gemurile, doar pretul nu-i bun pentru noi, consumatorii de rand. Oricum daca te duci pe la munte, preturile cam astea sunt, intre 15 si 25 lei.
Raureni pe care il gasesti in comert tot ceva de genul este la pret.
Oricum, daca doriti sa comandati, cica la 6 borcane e transport gratuit, si daca nu doriti 6 borcane, anuntati-ma, ca facem jumi juma, ca as lua si eu. Oricum mai fac clatite din cand in cand, si ai mei parintii nu prea mi-au facut gem mult si mai ales nu am afine, zmeura sau mure.

FB https://www.facebook.com/DulceataLuRazvan

De unde se cumpara
http://dulceatalurazvan.ro/produse/
Site-ul e modern, frumos, usor de folosit, dar fiind cu mult Flash ( cred ) merge un pic mai greu.


Cate produse sunt ?
8, dar azi disponibil doar 7.
- cirese galbene = 19 lei
- cirese negre = 15 lei
- coacaze = 15 lei = INDISPONIBIL
- cirese amare = 19 lei
- macese = 15 lei ( nu stiu cati doritori au, ca nici pe mine nu prea ma atrage )
- afine = 15 lei
- mure = 15 lei ( am facut si eu odata, dar parca nu mai gasesti mure pe deal, cum era inainte, si pana strangi o galetusa, ii mult de cautat )
- zmeura = 15 lei ( cea mai buna dupa mine, mai buna ca murele )

Pana la urma mi-am gasit un sponsor in mama si vom lua 6 borcane, dupa ce le incercam va dam feedback-ul.


Povestea...spusa de Razvan
http://dulceatalurazvan.ro/povestea-pe-sleau/

No comments:

Post a Comment