Friday, October 4, 2013

Oktoberfest Romania 03-06.10.2013 Plaza Militari

Anul acesta perioada Oktoberfest este 03 - 06.10.2013, poate la fel ca anul trecut, nu stiu ca nu am fost, dar cred ca este pentru prima oara la Plaza Mall. Corectati-ma daca gresesc.
Si cum a venit atat de aproape...pai am fost si noi...ieri, ca in weekend avem treaba...

Mi s-a parut interesanta ideea unui imn Imnul Oktoberfest - Trupa 6

Venind dinspre Plaza Mall catre Lujerului ( asa voi face descrierea, ca din unghiu asta am cam facut pozele ) avem mesele in mijloc...



Pe partea stanga este "concertul", iar mesele din fata concertului erau rezervate, incadrate, si pazite de Force 1 ( fara site sau ceva, nici nu auzisem de ei pana acuma ). Erau destui Force 1, la ambele intrari.



Si am prins concert live diversi artisti. A fost trupa 6. Prima oara cand aud de ei.
Pagina de la Oktoberest
Pagina de Facebook
Dupa a fost muzica DJ bavareza.
Si dupa a venit formatia din Germania Bavaria, unul dintre ei un fost roman. Eu asa am retinut, dar ce am gasit zice ca sunt Rocky 5. Asa o fi. Au cantat frumos.





Si erau si standurile cu papa, cu, cred, 2 case de marcat.
Mai intai platesti, iti da bon si te duci sa-ti ridici comanda.
Spune STOP evaziunii, frumos din partea lor.



Orice e de baut si de mancat, chiar daca nu e gratis, e o idee buna.
Ne-a placut. I-a placut si lu Dami, a fost plimbat, a mancat cartofi prajiti, a ascultat muzica, si a si dormit.
mici ( mititei buni )
cartofi prajiti ( calzi )
cartofi bavarezi (dar erau mai vechi )
carnati de bere ( nu stiu de ce, dar nu mi-au placut asa de mult )

 Avem si "tarifu". Acu 6 lei paharu de bere, ce pot zice, iti permiti ocazional...

Iar prin "sala" se mai gaseau diverse bunataturi...cum ar fi...
 http://ro.wikipedia.org/wiki/Cozonac_secuiesc - unde e petrecere...hop si el...


 Si am mai aruncat noi cate pahare inainte.

 Iar pe partea dreapta erau separeurile, rezervate pentru anumite persoane ( personalitati )

 Mai scria cate ceva, cred ca denumirile personalitatiilor, dar nu am recunoscut pe nimeni.

 Se imparteau bratari cu WWF, si mai erau ceva pliante.

Sergiana Poaina Marului - bunataturi din Ardeal

Mi-a placut ca erau pliante si pe masa, si mai ales cu programul Oktoberfest.

Pliant National Geographic Romania impreuna cu Ursus despre ursul, regele padurii din Romania.



Uniqa Asigurari

Atat am prins eu...

HARTA ( Click pentru detalii ) 

Program ( click pentru detalii )


Mai multe detalii pe site-ul oficial : http://www.oktoberfestromania.ro/

No comments:

Post a Comment