Saturday, October 26, 2013

2013.10.24 - concert Julio Iglesias

Joi am fost la concert Julio Iglesias.
A fost atat de plin incat au mai pus niste scaune si azi, sambata va mai fi o reprezentare.
E iubit Julio, si adevarul ca are si de ce. Desi la vreo 70 de ani, are o voce foarte buna. Am ceva melodii preferate, si a inceput chiar cu 2 dintre cele, dar pe a treia am tot asteptat-o, dar nu a mai venit...Agua dulce, agua sala...



 A cantat o melodie ( Caruso ) in amintirea lui Luciano Pavarotti...( cineva din alta tara a filmat si a postat ).
Corazon Partio ( cineva din afara a filmat ), dar mi s-a parut ca la noi a cantat mult mai lent...
Abrazame ( Si tu te vas ) - concert din afara

 Am avut 2 - 3 tango cu Soledad si sotul ei... ( cineva din afara a filmat )...




 A zis ca prima oara cand a venit in Romania a fost acu 43 de ani. Am inteles ca a mai fost si acu 2 ani la Arenele Romane.
 A cantat si vreo 2 - 3 melodii in franceza...
 La "Manuela" ( tot din afara ) ne-a pus sa cantam...
Amor, amor, amor ( din afara filmarea ). Uneori mi s-a parut ca era prea tare sunetul.


A mi manera - Did It my way ( concert din afara )

 A cantat cu fata din mijloc din Panama, parca? 21 de ani...
La sfarsit i-a prezentat pe toti, cum ii cheama si de unde...vreo 2 - 3 din SUA, si nu numai.


No comments:

Post a Comment