Monday, March 11, 2013

Restaurant Alex specific unguresc

Restaurantul Alex, cu specific unguresc...
Si avem si pagina de Facebook

Mi-e mi-a placut...desi initial cand am vazut ca scria...specific unguresc, ma gandeam...dar eu ce mananc?!
dar am avut de unde alege...si am incercat si sepcialitati, ca am zis ca totusi...snitzel cu cartofi prajiti ajunge...
Mi-a placut cum arata...am fost la etaj...privelistea era frumoasa...si mancarea buna...

 Bere fiarta, cadou din partea casei, chiar doream sa incerc sa vad cum este, si a fost bun, mi-a placut, un fel de vin fiert...
 Tot din partea casei am primit paine cu untura, ceapa si slanina, buna...
 Ciorba de gulas, picanta...si cu de toate...fasole, fidea, cartofi, etc...
 Platou vanatoresc ( mistret, urs, caprioara )...imi pare rau de ei, dar au fost buni...cu mamaligutza, si castraveti murati, ardei...s-au potrivit de minune...
 Mistret in vin fiert parca...cu ciupercutzze si cartofi in unt...
 Costita, cap de piept de porc..
 Ceafa de porc cu cartofi prajiti...
 Un fel de gulas?!
Si nu mai tin minte ce...prea multe feluri...
Oricum bune...iar pretul pe masura...

No comments:

Post a Comment