Saturday, March 16, 2013

Fular Claudiu

Cu fiecare rand terminat cu atat devin mai buna.
Am terminat botosei si 2 fulare.
Deja stiu mai mult decat la inceput, dar nu suficient incat sa fac altceva in afara de botosei si fulare :)
Si cum rude si prieteni am...le fac fulare...
Sa fie ceva ciudat sa faci fulare in primavara - vara?
Ca mai am inca o "comanda"...

Oricum pentru fularul Claudiu, fiind baiat am ales tot negru, chiar acelasi material, ca deh era mai simplu, desi dupa am gasit un gri frumos, spre negru...si mi-a parut rau...

Si patternul este urmatorul :
rand 1 = 4D, 1F, 1D, 4F
rand 2 = 3D, 2F, 2D, 3F
rand 3 = 2D, 2F, 1D, 1F, 2D, 2F
rand 4 = 1D, ( 2F, 2D ) x 2 ori, 1F
rand 5 = 2F, 3D, 3F, 2D
rand 6 = 1F, 4D, 4F, 1D

model de 10 ochiuri si 6 randuri

Si am inceput cu 40 ochiuri ca 30 mi s-au parut prea putine, si este destul de lat...inca nu-i terminat...nu-i bai, ca clau nu mai are nevoie de el pana la ziua lui sau anu asta...



Din pacate, si clau tu sa nu citesti ce scrie mai departe, si nici noi sa nu-i spuneti...un ghem a fost innodat de vreo 2 ori...eu l-am lucrat fara sa le aranjez, o sa vad mai incolo ce pot sa le fac...sau poate nu se vede! Nici nu stiu daca nodurile sunt pe fata sau spate, pentru ca nu stiu care-i fata :))  inca...

No comments:

Post a Comment