Saturday, March 16, 2013

Cupon reducere DM 01.03-01.05.2013

DM ne incanta cu o noua oferta...cel putin pe mine da...
In perioada 01.03 - 01.05.2013 daca cumperi de la ei iti dau o reducere de 10 %...
Nu orice DM are aceasta oferta.
Eu cred ca cele mai slabe ( la vanzari ) sunt incluse si respectiv
- Gorjului
- Giurgiului
- Alexandru Obregia
- Berceni
Eu ma bucur ca am de unde sa cumpar...si sper sa nu-l inchida.
Am gasit 2 cutii de lapte praf Babylove nr 2 si le-am luat...de vreo 1 - 2 luni nu mai gasisem, si in schimb l-am luat e cel Babylove Pre...cica asa au facut mai multe mamici...Si nu mai aveau nr 1, dar il aveau pe cel Pre...
Oricum la Delfinului nu au decat, in cel mai bun caz, 3 cutii, si de obicei si de regula e numai nr 1...
Si servetelele umede Babylove imi plac, ca nu miros...si o sa cumpar din nou si uscate, dar mai am pitzigoi de luat...


1 comment:

  1. buna,

    au si acum promotie la DM. daca te intereseaza eu am cupoane si fac schimb. mie nu imi trebuie decat cele pentru scutece. restul le dau cu drag.

    daca esti interesata sa facem schimb da-mi un semn.

    daniela
    0740799023

    ReplyDelete