Saturday, March 16, 2013

Ceata lui Pitigoi - Profi

Ceata lui Pitigoi - Profi
Perioada de valabilitate 01.12.2012 - 22.03.2013
Nu-mi dau seama de ce ( ca nu am avut timp si am uitat ?! ), dar se pare ca am uitat sa scriu despre Ceata lui Pitigoi ?! de la Profi, dar se cam duce, ca saptamana viitoare ii ultima saptamana...
A fost si concurs pe Facebook la inceput...prima oara puteai castiga un pitigoi, si am bagat toate rudele, dar degeaba, nu am castigat...dupa a fost concurs, sa votezi pitigoiul favorit dintre 2 si castigai ceva...daca nu stiu ce anume este pentru ca nu am castigat...
Cum faci rost de un pitigoi, in mod normal, ca am scri mai sus, de alta posibilitate :
- fie il cumperi, si costa 70 lei, ceea ce mi se pare cam mult, prea mult...
- fie prin stickere
Un sticker il primesti in 2 feluri la o valoare de
- 25 lei, cand cumperi orice
- 10 lei, cand cumperi produse sponsor
Deja suntem spre final asa ca nu prea mai sunt produse sponsor, dar au fost ceva.
Noi la inceput cumparam doar valoare, si am realizat ca nu aveam cum sa fac rost de toti cei 8 pitigoi, chiar daca familionul nostru e mai mare si am fi cumparat doar de la Profi ( oricum este imposibil, ca mai ai nevoie si de alte produse, sau nu ai timp si nu le gasesti la Profi ).
Valorile au fost ceva de genul la un pitigoi tre sa cumperi de
- 750 lei ( 30 stickere x 25 lei )
- 300 lei produse sponsor ( 30 stickere x 10 lei )
Si am inceput sa cautam produse sponsor.
Am gasit Pampers nr 4 - 71 lei, scump fata de Babylove de la DM, dar am zic ca pentru pitigoi...
Coca Cola / Pesi la 2 litri, acu nu mai este...
Lapte nu am gasit nicicand, asa ca l-am luat la valoare...de baut, nu praf...
Si au mai fost si altele...
Acu mai ne trebuiesc 5 buc si pe Mica Rica Ciresica...

Si cand vor fi toti, vom face o poza...

No comments:

Post a Comment