Sunday, January 6, 2013

Pe partia Clabucet Predeal

Pe partia Clabucet Predeal
Am urcat ceva si se pare ca tot mai urci...







 Pe la Orange hot spot ne-am dat cu sania, excat unde e interzis :)
Si dupa ce am obosit...ca obosesti la un moment dat, ne-am asezat sa bem un vin fiert...si am mai baut inca unu de ni s-a facut foame si am coborat partia sa mergem la papa...
 Am fost foarte dezamagita de Orange hot spot...iti trimiteau o parola ca sa te loghezi gratuit, dar mi-au trimis-o dupa vreo 4  5 ore...urat din partea lor...
Totusi aveau incarcator...
Si m-am gandit eu sa mai ma dau cu sania si la coborare...si la un moment dat am cazut de pe sanie, adica eu am ramas in urma si sania in fata mea...si am uitat ca cam tre sa fugi de acolo...mai ales ca era si niste gheata pe sub...si au inceput sa intre in mine cu saniile...eu nu puteam sa ma abtin si radeam...si nu prea puteam sa ma ridic, si lumea ma tot intrebea daca sunt bine, se pare ca busiturile cand intrau in mine erau periculoase...la un momentan m-am gandit eu mai bine si m-am tarat si m-am dat la o parte, exact la fix ca mai intrasera oameni, in cei care intrasera in mine...


http://jurnalul.ro/webcam/predeal-clabucet-211.html
http://www.turismland.ro/partia-de-ski-clabucet/

No comments:

Post a Comment