Thursday, January 24, 2013

Card Avantaj - Credit Europe Bank

M-am tot gandit despre ce sa mai scriu sa mai fac si eu rost de inca vreo 4 - 5 pers / vizitatori...sa nu-mi stric media de 10 - 20 pers pe zi, sau cat o fi...
Si atunci mi-am adus aminte de :
Card Avantaj de la Credit Europe Bank
Mi-e imi place cardul respectiv, desi platesc pentru el...dar cel putin asa mi-am luat chesti pe care in mod obisnuit nu le-as fi luat, incepand de la toale si terminand cu mancare...
Bine, mancarea oricum as fi luat-o ...
Si am avut chiar 2, ca este Visa si Master card, fiecare are un comision de 50 lei ( administrare anuala, ultima data ). La inceput a fost 35 lei.
Iar dobanda, mi se pare ca este una din cele mai scumpe de pe "piata" vreo 27 % sau nu stiu cat ca nu prea m-a interesat. Iar penalizarea tot pe acolo.
Iar ca magazine mie mi se pare ca au cele mai multe.
- farmacie Dona, ca Sensiblu a plecat
- carti Diverta
Ca mai sunt carduri de credit / debit cu rate fara dobanda la anumite magazine, dar cel mai interesant si la care m-am oprit este Card Avantaj.
Care vrea card, sa-mi spuna sa-l recomad...ca sa-mi dea si mie un bonus...

No comments:

Post a Comment