Sunday, January 6, 2013

Cabana Fulg de nea - Predeal

Fulg de nea - o denumire dragutza, un site dragut...
Fiind 6 pers avem mai multe pareri despre...ii las pe ei sa comenteze, eu voi scrie parerea mea...
Am fost multumita.
Fata de Mamaia, hotel Doina, Fulg de nea e lux!
Despre pret ce pot spune...


140 lei camera dubla
200 lei camera tripla
daca erai la etaj 3 si 4
la etaj 1 si 2 era cu 10 lei mai mult...

Nu am poze la restu camerei ca ne-am trantit in pat si am stat si dupa ce s-au eliberat celelalte camere fiecare s-a dus in a lui si si-a trantit bagajele...
in caz ca nu v-ati prins nu are lift...e gen cabana hotel...
are si restaurant...vad ca pe net cuiva nu i-a placut...nu stiu noi nu am avut decat mic dejun...
Daca ajungi la ora 10 nu ai decat mic dejun si fara cascaval pane in cazu nostru...
Noi am venit pe partea de sus de la gara...tiptil tiptil...
Initial cand l-am vazut...nu arata bine de afara...o cabana de lemn mare...aspect scary...

Mie prin inauntru nu m-a deranjat...mi s-a parut interesant cu stema Romaniei, bustu lu Marx si Engel si cine mai era pe acolo, iar pe unul din holuri, ca am avut si etaj 3 si 4...am fost si pe sus la terasa...era un fel de tablou nu pictat in relief...mi-a placut.

Si in una din camere, ca am avut 3 camere, era o pictura dragutza ce mi-a placut foarte mult...as fi luat-o cu mine...

dar nu-i frumos...in camere era curat, unele probleme cu un tv care era albastru, un alt tv nu mergea telecomanda...
una din camere avea un wc mic, alta nu avea terasa...
dar pt o noapte noi ne-am descurcat...





http://gentianandreea.blogspot.ro/2013/01/vedere-de-la-cabana-fulg-de-nea.html

1 comment:

  1. nici pe mine nu m-a deranjat inauntru si nici camera. colegul meu de camera sustine ca n-a dormit deloc bine si ca era bantuit hotelul de lenin dar eu cred ca e el nebun :))
    per total, eu m-am simtit tare bine

    ReplyDelete