Sunday, January 6, 2013

Hotel restaurant Dragului - Predeal

Hotel restaurant Dragului - Predeal
REZERVARE
Am incercat noi sa intram joi pe la 15, dar era plin, cu rezervare si ceva lume la coada asa ca am mers mai departe si am gasit Del Monte.
Dar a doua zi dupa ce am terminat cu check out-ul...am ajuns pe la vreo 13 si ceva si am mai gasit o masa...asa ca am papat bine.
Dupa noi...potopul...adica multa lume ce astepta...mancarea-i buna, asa ca ori mai devreme, ori rezervare si se merita sa se pape acolo.
Ne-am luat si ciorba si felu doi asa ca nu s-a mancat tot, am luat si la pachet, o tochitura si o coasta.
Coasta s-a papat in tren...desi rece nu mai este asa buna a mers...
 Coaste de porc 32 lei...au fost bune, mi-au placut...
 Piept de pui a la Predeal 28 lei
 Piept de pui Al Capone 22 lei, mi-a placut mai mult decat a la Predeal
 Lasagnia 19 lei
 Tochitura dobrogreana 23 lei, se simte carnea afumata, a fost bun...

No comments:

Post a Comment