Sunday, July 15, 2012

Despre alaptat

Regimul pentru alaptat este mult mai greu de mentinut. Atunci nu am avut restrictii, acum am o gramada, nu am voie fructe, decat fierte ( compot ), rosii si castraveti. Singurul fruct acceptat este banana. Sa nu fermenteze, sa nu-i faca rau lu bebe, sa-l doara burtica.
Si trebuie baut multe lichide peste 3 litri.
Lapte, branza si iaurt ajuta, si pentru stimularea lactatie ceai de chimion si anason, ceai de la Fares pentru stimularea lactatie.

Daca la inceput ma "mulgeam" ca puiu nu putea sa straga...dupa o luna a inceput sa suga singurel....oricum nu mai faceam fata cu mulsul :)) si i-am dat sa incerce si a apucat-o...
acu are aproape 3 luni, si trage...

imi place anason, chimion si fenicul...le beau ca pe apa, fara zahar, cate o cana pe zi...am atat cat ii trebuie lu bebe...ca mi-e lene sa mai ma mulg ca sa fac provizii...

cand mai plec ii dau si lapte praf...de la baby love...si este multumit...

No comments:

Post a Comment