Tuesday, August 9, 2011

Ceainarie - Ceainaria Tabiet - Ultimate werewolf

http://gentianandreea.blogspot.com/2011/05/ultimate-werewolf.html

Am revenit la varcolaci dupa mai bine de o luna...
Inca nu am fost varcolac...am jucat 2 - 3 jocuri...a doua oara am fost doppelganger...asteptam sa moara Seer-ul si sa-i iau locul, dar au vrut sa ma dea afara si mi-a fost mila de Seer asa ca i-am lasat sa ma elimine...mai ales ca trebuia sa fac poze...
am avut onoarea de a fi contele Dracula, am incercat sa-mi fac neveste, a doua am ales-o noaptea si ziua am aflat ca a fost omoratat de varcolaci...bineinteles ca m-au eliminat spre sfarsitul jocului...tot un varcolac m-a "atacat" si a convins restu lumii sa ma elimine...ce urat...
de acu incolo care vrea sa ma elimine inseamna ca e varcolac...

Si pentru cei care nu cunosc jocul va voi explica...este foarte usor de jucat, seamana cu Mafia...tragi o carte cu un rol...scrie si pe care ce face rolul respectiv...vine noaptea povestitorul ( trebuie sa existe unu, eu nu as fi buna - am incercat ) noteaza la fiecare personaj numele nostru. Fiecare personaj este strigat pe rand si se trezeste isi face rolul si se culca la loc...
A venit noaptea...
Varcolacii se trezesc si aleg pe cineva...se poate sa dureze de la cateva secunde la mai multe minute, in functie de varcolacii si "pasiunile" fiecaruia...
Se culca varcolacii se trezeste Seer-ul...intreaba de cineva..i se raspunde...si se culca...

Se trezesc si restu personajelor, pe rand cand sunt strigate...pentru amuzament si deruta...se strica de fiecare data...chiar si personajele ( mai principale ) chiar daca au murit...

Si a venit ziua si a murit...nimeni...sau chiar a murit cineva...si incep discutiile...eu cred ca...etc...
Cel mai naspa este in prima zi...nu te cunosti cu totii ( daca sunt jucatori noi ) si nu ai cum sa "vezi" varcolacul...asa ca eliminarea se face la plesneala...
Iar daca nu-ti plac varcolacii...nu-i problema...ca poti sa joci orice alt joc de boardgames...


No comments:

Post a Comment