Thursday, August 18, 2011

Alternativa Mangalia - Cernavoda


La intorcere din Balcik spre Bucuresti am trecut si un pic prin Vama Veche sa-l salutam pe Badita Claudiu Mihai si proiectul sau Sub chistoace, plaja in colaborare cu Papa la Soni, dupa care ne-am continuat drumul.
Am luat-o pe Negru Voda DJ391. Nici nu trebuie sa stii drumul, exista pancarde la fiecare intersectie, cu catre A2...mai putin intr-adevar la vreo 2 intersectii, unde era cate o masina de politie...Dupa Tufani inainte de Sipote, si Ion Corvin, din ce imi aduc aminte, si cealalta intr-un sat / comuna...
Din departare se tot vedeau luminitze rosii...clipeau...se stingeau, se aprindeau...bineinteles ca primul gand a fost "extraterestii" au venit sa ne ia...ce bucurie...dupa ne tot gandeam ce sunt...mai apar sau nu...etc...am trecut si de toate satele, ne-am apropriat de Cernavoda, luminile se vedeau mai aproape...oricum tot nu stim ce reprezinta...poate stie unul din persoanele care vor citi acest text si ne va lumina...
este Albesti...
urmeaza Cotu Vaii...
Negru Voda, oras maricel, cu bloculetze...dragutz...
Cerchezu...
Cascioarele ( exista si in jud Giurgiu )...
Viroaga ( un satutz foarte dragutz, plin de curbe, stanga dreapta, stanga dreapta )...
Olteni...si urmeaza o intersectie super smechera...cu dreapta nu mai stiu unde duce...stanga drumu pe care tre sa-l urmam...si in fata campul...dar pe panou scria Cernavoda...face prima oara stanga nu mergem inainte ca intram in Dumbraveni si se infunda drumul...am fost odata pana acolo...a doau oara facem dreapta...si tot inainte...
mai trecem prin...Tufani...
si urmeaza Sipote...
intre cele 2 localitati imediat la iesire...
"Tot de Ziua Marinei, la ora 22.10, George Ghioca, de 29 de ani, din Bucureşti, a condus o motocicletă Honda, cu numerele de înmatriculare B 33 FOP, pe DJ 391A, între localităţile Tufani şi Şipote. Potrivit poliţiştilor, motociclistul a lovit în plin mai mulţi porci aflaţi pe partea carosabilă nesupravegheaţi. În urma coliziunii, cu răni s-a ales atât conducătorul motorului cât şi Crina Niculescu, de 27 de ani, din Bucureşti."
totmai ce avusese loc un accident...am oprit sa vedem ce facea lumea, deja mai era o masina oprita, ne-a zis ca sunt in viata...ca s-a dus cineva mai departe sa prinda semnal si sa cheme o ambulanta...in spate a aparut alta masina care a oprit si ea...in fata mai fusese alta masina care oprise si ea...lumea se pare ca opreste cand vede un accident...si am plecat mai departe...La intersectie la Sipote am vazut o masina de politie si l-am anuntat de accident...
mergem mai departe si ajungem la Adamclisi...unde se afla celebra cetate...intr-o zi ne vom opri la ea...urmeaza Urluia...
Crangu...
Ion Corvin ( prin care de abia intram facem dreapta si am si iesit )
trecem prin Aliman...
Vlahi...
Rasova...
Cochirleni...
si am ajuns la Cernavoda...

No comments:

Post a Comment