Wednesday, May 25, 2011

Ultimate werewolf

Am jucat de 3 ori pana acuma la Ceainaria Tabiet...si este foarte interesant...prima seara am jucat doar un joc...trebuia sa ajungem in alta parte...
A doua oara, vinerea trecuta am jucat de 2 ori...alte 2 noi roluri...
Prima oara am fost Doppelganger...Intersant...habar nu aveam ce trebuia sa fac...ma intreaba povestitoru pe cine...si arat si eu a doua persoana ( era taran )...am stat linistita tot jocul...am ramas pana la sfarsitul jocului...a castigat blob-ul...
alta seara ( s-a scos blob-ul din prima, se pare ca prea castiga ) am fost ghicitoare...misto...am intrebat de cineva daca era varcolac si era...dupa nu am mai ghicit...si a cincea zi m-au omorat...nu-i bine sa recunosti ce esti...
al doilea rol a fost de bolnav...nu faci nimic si astepti...si tot asteptam...deja ma plictisisem cand am fost aleasa nevasta ( a treia noapte )...misto...din pacate murise contele dracula si aparuse altul ( care i-a luat rolu ca avea nu mai stiu ce carte )...si ne-am trezit 4 neveste...bineinteles ca m-au omorat...
interesant este sa-i vezi pe toti cum adorm si se trezesc, sa stii cine ce este si cum reactioneaza...mori de ras uneori...

No comments:

Post a Comment