Tuesday, May 10, 2011

Voucher : 30 lei Pizza Family + 4 deserturi

http://www.coolbuy.ro/offers/view/pizzafamilysidesert

o Pizza Family (pentru 4 persoane, 80 cm) + 4 deserturi "La Carmelo"


De luni 16.05.2011 se pot folosi vouchere...sa gasim o zi si vom merge sa vdm cu e...

UPDATE 02.06.2011
Intr-un sfarsit dupa multe programari si reprogramari am ajuns si la pizza...planuim chiar si o a doua intalnire pe sapt viitoare...
Mi-a placut localul, se ajunge usor, noi am venit pe vasile lascar intersectie cu mihai eminescu...l-am cam ratat un pic ca nu stiam cum se numeste localul, si se vazuse nr ( 173 )...
este mult mai aproape de stefan cel mare...
dupa cum se vede pizza este mare...am fost vreo 6 - 7 si nu am terminat-o ( mai ramasese cam o felie sau ceva de genu )...intr-adevar am mai luat si niste aripioare picante ( cu un sos care cica ar fi foarte picant, depinde pe cine intrebi )...a fost frumos...
intre timp ne-am luat niste bere, draft 4.00 lei ( beck's parca ), sau bergenbier la 3.00 lei...limonada 8 sau 10 lei...si mai existau multe altele...
iar la sfarsit am avut prajitura...a fost buna...nu prea dulce...potrivita...mi-e mi-a placut...

No comments:

Post a Comment