Wednesday, June 1, 2011

Legarcy-pub restaurant nesimtire fara margini

Legarcy-pub restaurant nesimtire fara margini

by Gigi Badita on Saturday, February 26, 2011 at 3:16pm

Am cumparat dupa site GoldenDeais.ro o oferta " 87% discount pentru o cina All you can eat" bufet suedez de care am vrut sa ma bucur in data de 25.02 2011.

Am facut rezervarea cu o zi inainte ,am sosit la ora 19 am fost indrumati la etajul 1 unde urma sa ne servim la bufetul suedez.

Pana la sosirea mancarii am comandat separat bautura.

Cum a sosit mancarea lumea s-a bulucit la masa unde era asezara mancarea.

Cand m-am dus sa iau si eu nu am mai gasit nici macar o felie de paine.

Se terminase cele 2 supiere si antreurile.

Am zis ca o sa completeze.

Dar a adus felul 2.

Um platou micut cu aripioare ceva muraturi si niste cartofi fierti cu smantana.

M-am asezat la coada si cand am ajuns si eu nu am mai avut ce sa iau,am luat o bucatica de cartof 2 cm pe 3 cm si un vas mic cu sos de rosii fara paine ca nu am mai gasit,am zis sa nu plec de la bufet cu mana goala.

Au adus din nou un mic plarou cu piure cu ciocanele m-am dus sa prind si eu ceva si in fata mea o fata a prins ultimile 3 ciocanele.

TRECUSE APROEPE DE O ORA SI EU MU AM PUTUT SA APUC NIMIC DE MANCARE NICI MACAR O FELIE DE PAINE.

Am sesizat personalul si a spus ca daca nu m-am miscat repede de aceea nu am mai gasit.

Am inceput sa imi manifest nemultumirea a venit un tanar care a zis ca este managerul localului pe nume Cristiam Anghel(asa s-a recomandat) si a zis de ce ma agit si vorbesc tare nu l-a interesat ca nu a pus mancare pe masa nici macar paine .Dupa un sfert de ora la insistentele mele a adus o farfurie de supa .

Sa fiu cinstit nu am avut curajul sa o mananc poate era adunata din ce a ramas in farfurii de la altii sau stiu eu sau poate a s.....t in ea.

AM CERUT NOTA AM PLATIT CONSUMATIA (cine nu crede ca am fost acolo pot sa arat bonul fiscal de la bautura) solicitand inapoi vocherul de care nu m-am putut folosii spunandu-le ca o sa vin in alta zi cand au mancare..

Cel care a pretins ca este managerul nu a vrut sa il inapoieze spunand ca a fost vina mea ca nu m-am inghesuit cand s-a adus mancarea

PENTRU CUM AM FOST TRATAT LA ACEASTA OFERTA NU POT SA SPUN DECAT CA SUNT NESERIOSI NU POT SA DUCA O OFERTA PANA LA CAPAT

No comments:

Post a Comment