Sunday, November 17, 2013

Sandra Brown - Sarutul ispitei


Sandra Brown - Sarutul ispitei este o carticica asa de mica incat tot sa o termin...azi...in 2 - 3 ore...poate mai mult nu stiu sigur, inca nu m-am apucat de ea, si nu stiu cata treaba voi avea cand voi ajunge in sfarsit acasa...
Temptation's Kiss, 1983

Cand eram mica citeam Sandra Brown si imi placea...acu am citit Dulce manie, dar nu mi-a placut. Oricum in amintirea vremurilor trecute, o sa mai cumpar cartile Sandrei din aceasta colectie.

Subiectul de pe finalul copertii este, povestit de mine...Megan Lambert este vaduva de 3 ani, dar in noaptea nuntii cu viitorul sot, James, ea se saruta cu Josh Bennett, fostul sef a lui James. Desi Megan nu ii place de Josh ( parca ar semana cu Dulce manie, si nu prea e bine ), ea este atrasa de sarutul ispitei...pasional si cum o mai fi...a lu Josh. Iar Josh nu vrea sa renunte la Megan.

Interesant...oarecum...oricum e mica si se va citi repede.

Am terminat-o ieri, a fost in regula...

No comments:

Post a Comment