Monday, November 23, 2015

Cartier Militari : curatenie la domiciliu

Nu imi place sa fiu rea, mai ales cu cei care posteaza publicitate din cartier Militari, dar daca nu avem voie, pai nu avem voie.
Nu este grupul meu ca sa fac chiar orice imi doresc eu. Pot sa fac in mare parte ce doresc ca nimeni nu se implica, dar am si eu limitarile mele.
Deci, cu scuzele de rigoare trebuie sa va sterg.
Dar inainte...

"
Servicii profesionale de menaj la domiciliu
Ajutor la curatenie inainte de sarbatori, in Militari Residence.
Diana 0730.171.078
Like"


"
Moisescu Diana added 5 new photos to the album: Inchiriez camera in Militari Residence, Bucuresti.
Inchiriez camera de 15mp in apartament de 3 camere semidecomandat in zona Metro Militari.
Caut coleg/colega de apartament fumator sau tolerant la fumul de tigara, student/angajat.
Interfon, parcare, magazine, supermarket, sala fitness, piscina.
Autobuze: 178, 138, maxi Auchan
Pret 500 Ron + cheltuieli/luna + 500 garantie.
Diana 0730.171.078
https://www.google.ro/…/data=!3m1!4b1!4m2!3m1!1s0x40b201222…"

Doamna Moisescu Diana se pare ca este multifunctionala. Face multe, banuim ( eu cu Gollum ) ca si bine.
Face ceva la DyPoi despre care am mai scris AICI, lucreaza si la instalare WIN despre care am scris AICI si servici curatenie, lucru pe care l-am aflat si din postul de mai sus.


No comments:

Post a Comment