Monday, August 4, 2014

Books express

Books express este un site nou pentru mine, interesant si dificil. Dificil, pentru ca nu prezinta carti uzuale, cunoscute de mai toata lumea, si pentru ca sunt in alte limbi.
Sunt carti mai speciale, mai necunoscute, si multe...prea multe...
Ai de unde alege, doar timp iti trebuie.
Asa ca am inceput un pic sa rasfoiesc paginile site-ului in cautarea unei carti. L-am gasit pe Asimov, dar din pacate atat am putut sa caut pana acuma.
Am vazut ca ai NEWSLETTER inscriere si voucher aici si ai reducere la prima comanda.
Si mai apare si un CONCURS aici. M-am inscris si eu :D.
In mare site-ul este impartit in carti in limba engleza, germana, spaniola, franceza, italiana si filme.
FB aici

Si am mai gasit ceva foarte interesant...multe carti despre tricotat, dar cam scumpe, cam peste 50 lei bucata...acu sa vad cand am timp sa caut poate sa aleg una...nu ca nu as mai avea o gramada pe care de abia le-am folosit / citit.

No comments:

Post a Comment