Saturday, December 7, 2013

Sustine Brancusi de jucarie

Mi-a placut titlul, suna foarte bine, si am dorit sa aflu mai mule detalii, despre ce este vorba in articol...mai ales ca venea cu o recomandare buna ( stire de pe totb - Think Outside The Box ).
Imi place site-ul lor, au niste articole foarte interesante, originale, si le citesc cu interes de fiecare data cand am ocazia.
Daca as fi casnica, sau as avea un venit sigur, as intra in fiecare zi la ei pe site si as citi tot ce ar scrie, dar asa...astept sa posteze cineva ceva pe Facebook si sa-mi "placa" denumirea sau subiectul articolului, cum a fost cu Brancusi de jucarie ( Pure Joy ).

O idee extraordinar de frumoasa. As vrea si eu, dar...nu-i atat de accesibil pretul. Stiu ca este de munca...dar oare este o investitie de viitor? Nu am o gradinita de copii, am doar unul.
Imi place ideea de a promova "tinere" talente, hand made etc, pentru ca la urma urmei cam asta e tot ce a mai ramas in Romania, ca industria s-a dus.
Si totusi nu putem doar consuma din afara,nu?! mai tre sa facem si noi ceva...si cum o industrie nu putem realiza...trebuie sa incercam, fiecare sa vina cu o idee, ceva frumos, ceva practic...si sa incercam sa o vindem, la cati mai multi...
Si restul care nu au idei, sa munceasca la particular, sau stat si sa cumpere de la "noi"...
Si daca mai sunt si altfel de oameni, ei sa plece in afara...sa castige mai bine acolo ( si sa ne cheme si pe noi daca pot si vor ). Poate ca e timpul sa invadam lumea...ca nu de alta, dar ne vinde guvernul tot, si nu mai ramanem cu nimic...
A fost Rosia Montana, de Pungesti nu stiu ce sa zic...si acu am inteles ca au iesit la vanzare cu terenurile arabile...sa cumpere strainii, ca noi nu suntem in stare...
Dar asta-i alt subiect de barfa...
Acum discutam despre Brancusi...
Saracul de el, de ar fi stiut ca o sa-i masacreze lucrarile, nu le-ar mai fi lasat in Romania.
Avem valori si ne batem joc de ele.

Momentan vad ca exista Coloana infinitului si Masa tacerii.
Fiecare poate contribui la campania de strangere de fonduri ( crowdfunding ) de pe site-ul
http://www.indiegogo.com/projects/pure-joy
Se poate opta pentru o donatie simbolica de la 1 dolar pana la xxx fara a cere o "recompensa"
Sau sunt donatiile specifice :
- 5 dolari - pentru o carticica digitala
- 15 dolari - pentru carte postala
- 35 dolari - pentru o mica coloana din 4 elemente colorata
- 45 dolari - pentru coloana infinitului sau masa tacerii colorate
- 80 dolari - pentru ambele jucarii colorate
- 125 dolari - ambele jucarii necolorate
- 150 dolari
- 250 dolari


No comments:

Post a Comment