Friday, December 13, 2013

Maine plecam in vacanta...

Sa speram ca va fi frumos...vremea sa fie cu soare daca se poate, sa nu fie ger, ca cetatiile vor fi la inaltime...
https://www.facebook.com/events/480170122094452/?ref_dashboard_filter=upcoming
Prima aplicatie la care particip si a doua ca nr la Christian Adventure si s-ar putea sa fie si singura, ca scoala de ghizi si excursii pe munte, nu ma pasioneaza...ca doar e frig acuma...
Se pare ca aplicatiile sunt "free" pentru orice doreste sa mearga, platesti "cota parte" poti sa vii, chiar daca nu esti inscris la cursurile lor ( curs gratuit, platesti o "taxa" pentru "rechizite"  ).
Si vom vedea
sambata
- Cetatea Prejmer.
- Cetatea Harman.

- Cetatea Biertan.
si duminica
- Catedrala Armeneasca "Sf Elisabeta" din Dumbraveni.
- Cetatea Medias – cu singurul turn inclinat din Romania.

- Cetatea Cisnadioara.
- Cetatea Cisnadie.


Un program foarte simpatic si cetati dragutze. Cred ca Cisnadie sau / si Cisnadioara le-am vazut cu #CalatorInRomania prin 2009 ( cum trec anii ), cand am vazut sigur Fagaras, Slimnic, si Sambata de Jos sau Sus...Nu mai verific pe google daca le-am vazut sau nu...astept duminica...
Nu am fost in Sighisoara, si ma bucur ca am ocazia de al vizita, doream de mult timp...de cativa ani, dar nu am avut ocazia.
De Prejmer am auzit de ceva vreme...si am inteles ca-i tare dragutza...Harman nu am retinut-o, iar Biertan, tot de curand am auzit de ea.
De fapt numele lor le-am retinut datorita lu Napolact...concursul cu cana...Castiga o casa-n deal, in mijloc de Ardeal ) ca aveam cetatiile si descrieri...si bagam un cod, mai mergem...foarte dragutz...asa am mai cunoscut si eu Romanica dulce si frumoasa...

Iar costul nu mi se pare mult, 260 lei / pers, cazare cu mic dejun si transport...sper :))

No comments:

Post a Comment