Saturday, December 21, 2013

Biserici fortificate din Transilvania cu Christian Adventure


Aplicatia NR.2 Seria 28 Partea I - Turul Cetatilor Medievale din Transilvania - https://www.facebook.com/events/480170122094452/




Daca in 2009 am fost CalatorInRomania si am vizitat 
Prima zi : jud. Brasov
* Rasnov ( cetatea )
* Cristian turnul-din-cristian , Cristian)
* Ghimbav Ghimbav )
* Codlea,
* Fagaras,
* Victoria,
* Sambata de Jos,
* Sambata de Sus.
A doua zi : jud. Sibiu,
* Arpasu de Sus,
* Cirta,
* Avrig,
* Cisnadie.

Am vazut si Slimnic
De asta data am fost in alte locatii, din care doar la una mai fusesem. Mi-am adus aminte cat de dor imi era de cetatii, si cat de frumoase pot fi, si ca nu trebuie sa iesim din tara noastra draga.
- Cetatea Prejmer.
- Cetatea Harman.
- Cetatea Biertan.
- Catedrala Armeneasca "Sf Elisabeta" din Dumbraveni.
- Cetatea Medias – cu singurul turn inclinat din Romania.
- Cetatea Cisnadioara.
- Cetatea Cisnadie.

Desi am primit un chestionar la sfarsitul excursiei in care sa ne trecem parerea, pe moment, atunci, nu prea am stiut ce sa scriu.
Acu as avea ceva de comentat.
Oricum mi-e mi-a placut excursia, si as mai merge si alta data.
Dar parca ar fi fost mai dragut si interesant sa ne prezinte mai multe chestii interesante, despre locurile pe unde am trecut cu autocarul.
Da, ne-a zis cand am trecut pe langa Rupea , Slimnic, Rotbav, si parca mai era cineva, dar si cateva cuvinte despre ele, ar fi fost mai bine.
Oricum eu mai auzisem de unele din ele, si tare rau imi pare ca nu se fac mai multe astfel de excurii. Zicea cineva ca sunt niste fete, care organizeaza o astfel de excursii...dar nu stiu mai multe.

No comments:

Post a Comment