Tuesday, September 18, 2012

Praktiker

Azi am gasit o surpriza agatata de usa de la intrare...o pungutza cu un cadou...un catalog Praktiker...ce frumos din partea lor...il voi rasfoi cu placere, desi nu voi cumpara nimic...
De 10 ani se pare ca sunt la noi pe piata, asa scrie pe coperta.
De-a lungul timpului parintii au mai cumparat cate ceva de la ei, dar nu este domeniu meu de activitate, asa ca eu personal nu am fost sa achizitionez nimic, dar am fost cu ei, de cateva ori.

Mie imi plac cataloagele, cu mai multe pagini, cel de azi este foarte bun, cele de Cora / Carrefour etc nu prea imi plac ca imi trimit doar o pagina doua...si nu prea am cum sa studiez, sa ma cultivez...

Tre doar sa am bani si sa-mi doresc ceva...ca in rest...am si mai multe optiuni de plata fie prin
Card Avantaj, fie prin Lyoness, la restu nu m-am mai bagat...

Noul catalog 20.09 - 31.10.2012 e plin de produse. In momentul de fata in afara de ceva de incalzit camera, fie calorifer electric, fie aeroterma, nu am nevoie...chiar ar trebui sa-mi caut un model, si sa vad de unde sa-l iau...

 

No comments:

Post a Comment