Monday, September 17, 2012

BIFE 13 - 15 septembrie 2012

BIFE 2012

In fiecare an mergem sa vizitam BIFE sau mai nou de anul trecut si SIM-ul.

BIFE a fost in saptamana 13 - 15 septembrie, iar SIM Aero Baneasa o sa fie saptamana aceasta 19 - 23 septembrie, sa vedem in ce zi ne facem timp sa-l vizitam.

La BIFE anul acesta firme de accesorii mobila / mobilier au fost :
- Hafele
- Accesoria Group ( Grass )
- Gelu Trading Company
sper sa nu fi uitat pe cineva.

Orice se doreste de la Hafele si chiar si de la Gelu Trading pe care ei le aduc le putem aduce si noi
http://www.roxymob.ro/index.html
Ori le avem pe stoc, ori la comanda 2 - 3 zile, sau pentru anumite produse sau cantitate mai mare intre 1 - 4 saptamani.
 Compartimentare pentru sertare Moovit Confort, tava pentru corp de 600 sau 900 mm, cu diverse accesorii
- tocator lemn / suport cutite lemn / suport cu containere / suport rola aluminiu sau plastic
- dividere longitudinal sau transversal
- suport vertical farfurii
Mi-a placut produsul si mi s-a parut interesat, dar este mai scump, intre 100 - 150 lei, cu tva.
 Set de 3 sau 4 module / bucati. Pret 300 - 400 lei, cu tva. Pentru farfurii si oale, reglabil.
 Sistemul de ridicare Huwil Maxi.
 Diverse modele de spoturi cu led in interioarul dulapului, dar destul de scumpe, peste 100 lei, cu tva.
 Cos de gunoi in sertar
 Diverse accesorii pentru dessing, pentru pantaloni, cravate.



In schimb, ca in fiecare an, erau multe firme de mobila ( in scadere fata de anii trecuti ).
Recunosc ca nu m-am uitat foarte atent...daca nu ma interesa, nu era domeniu meu de activitate, dar mi-au atras atentia cateva firme, dar la una singura am facut poze
- Termoplanet
Dormitor pentru bebe...mi s-a parut o idee foarte dragutza...



 Jos este patutzul celui mic si sus se poate juca...sau se poate pune si sus un patutz...
 Mobila de bucatarie pe curb...culoarea nu prea imi place,arse poat vopsi peorice culoare, este mdf curbat.

 Iar sistemul de ridicare este AVENOS HL de la Blum


No comments:

Post a Comment