Thursday, January 5, 2012

In legatura cu sarcina

Pentru doritorii care ma citesc si doresc sa stiu cum mai fac, si cum mai merge sarcina...

Pai se pare caar fi una linistita...sunt in saptamana 12 ( cred )...azi mi-a fost un pic cam rau, am si vomitat pentru prima oara de cat am ramas insarcinata. Se pare ca nu ar fi trebuit...nu stiu...

In afara de vreo 3 - 4 dureri de burta de la inceput , saptamana 6 - 9 , in rest nu am avut nimic.
Si dimineata mi se facea lefamite de orice mancare, imi era foame, dar nu aveam pofta de nimic.

In mod ciudat se pare ca nu prea mai dorelez mancarea gatita, daca la inceput mancam acu nu am chef...

Si mananc mult mai multe dulciuri ( ciocolata, bomboane ) decat inainte. Lumea zice ca ar fi fata daca se intampla asa ceva. De muraturi nu mai am pofta.

Iar la o noua incercare cu testul verigheta, nu mi-a mai iesit baiat, ci fata.

In curand vom afla daca nu se poate pe 18.01 atunci data viitoare.

Iar in privinta costurilor...

Duphaston-ul costa, 20 pastile, si tre sa iau cate 3 pe zi, imi ajunge aproape 7 zile, din pacate am mai uitat sa le iau, din 3 iau 2 pe zi, ca pe una o uit...este 14.00 lei...cam 4 - 5 cutii pana acuma ( cred )...si tre sa le iau posibil pana in saptamana 20, pentru ca am rh negativ si tatal bebelusului are pozitiv...

No comments:

Post a Comment