Friday, January 13, 2012

Analize primul trimestru obligatorii

Vorba vine obligatorii, ca daca nu ai bani, nu ai cum sa le faci, ca nu-s gratuite...
Si avem :
- toxoplasma IgG - 39.00 lei
de ce? ca am 2 pisici...si poti sa iei o boala naspa...sa speram ca nu...
- rubella IgG - 40.00 lei
rubeola, am facut cand eram mica, dar poti sa intri in contact si acuma, si se imbolnaveste bebelusu, asa ca ar trebui facut testu...
- citomegalovirus IgG cunoscut sub denumirea de CMV - 39.00 lei
e cam obligaotoriu...depisteaza nu stiu ce virusi / boli...
- anticorpi anti Rh - 25.00 lei
asta l-am cerut eu...pt ca am Rh negativ si tatal pozitiv, si cica se face...
si mai este HIV ( 25 lei, parca ) si RBW ( sifilis ) 6 sau 9 lei, dar sunt gratuite, daca ai trimitere de la medic, asa ca m-am dus sa o iau...
si daca tot m-am dus am mai primit si pentru glicemie, calciu, magneziu, sumar urina si urucultura...

UPDATE

in afara de o mica problema cu fibrinogenul de care se pare ca nu mai scap, si vreo 2 valori de la hemograma am mai avut o mica carenta de calciu...in rest au iesit ok...

No comments:

Post a Comment