Tuesday, November 15, 2011

Muzeul de Istorie Naturala Grigore Antipa

Pret bilet intreg : 20.00 lei
Pret redus : nu mai tin minte...nu ma incadram...

Pe data de 29.10.2011 cand am fost noi, pe la ora 14.00 tot mai erau ceva oameni. P ela 14:54 am intrat si ne-am cumparat biletele. La receptie iti schimba bancnotele, daca nu ai fix. Biletul se ia de la o masinarie, suma fixa...

Si dupa te duci la o tanti ii arati biletul si te lasa sa intri...si incepi sa te plimbi, de jos in sus...mi-e mi-a placuta. Nu mai fusesem.

Iubita si Cld mai fusesera acu ceva ani, si au zis ca nu s-a schimbat mare lucru, oricum eu cred ca merita sa mergi in vizita, macar o data in viata, si cel mai dragutz este sa-l duci in vizita pe cel mic...ar gasi o gramada de lucruri interesante si fermecatoare...

Expozitia este impartita pe 3 nivele :
- la subsol - biodiversitatea Romaniei ( alpina, continentala, panonica, stepica si pontica )
- la parter - fauna mondiala ( cu diorame )
- la etaj - originea si evolutia vietii, paleontologie ( Emil Racovita ), lumea insectelor, complexitatea speciei umane.



Program : marti - duminica : 10.00 - 20.00 ( ultimul vizitator la 19.00 ).

Sos. Pavel D Kiseleff, nr. 1, sector 1, Bucuresti.

No comments:

Post a Comment