Sunday, March 13, 2011

Club - Mojo

http://www.mojomusic.ro/Club/

Intrarea 10.00 lei...nu este pt oricine...
bere 9 - 10.00 lei
cocktail 17.00 lei
gin tonic / vodka cu cola 14.00 lei
nu e tare...poti bea 4 - 5 buc lejer...
este ca orice club care se respecta...


mi-a placut...
muzica buna, nu era plin, aveai loc, mai ales in spate
au formatie si canta...
si toata lumea vrea sa fie in fata...asa ca in fata era cam plin la un moment dat...

daca viitoare o sa stau cat mai in spate, si azi mai imi tiuie urechea, si se pare ca nu vrea sa treaca...naspa...

formatia a cantat foarte bine, baiatu are voce...
mi-au placut toate melodiile, sau aproape toate...melodii pe gustu meu...

intre melodii, in pauza...au pus alte melodii, parca aduceau aminte a house...oricum, mi-a placut...

voi mai merge cu placere in mojo...

multumiri lu bc pt ocazie...

No comments:

Post a Comment