Wednesday, March 9, 2011

Cinema - 2011 - How Do You Know

Ce am facut de 8 martie ? am fost la film...

Am fost la cinema aseara...ca doar era 8 martie...
la afi palace cotroceni, la filmu how do you know...cum stii daca ai noroc, traducerea noastra...





Reese Witherspoon - e o scumpete...
Paul Rudd - nu-l tin minte...
Owen Wilson - e dement rau...

Nu a fost filmu care sa ma faca sa regret ca am mers la cinema, puteam, intr-adevar sa-l vad si acasa, deoarece nu a fost extraordinar, dar mie mi-a placut, au fost unele faze amuzante...unele faze, le retinusem din trailer...
concluzie...mi-a placut...
din cele 4 pers care am fost, toate fete :d, la 2 pers da, la 2 pers nu...
deci...acu depinde de fiecare...

mie imi plac comendiile romantice...filmele romantice...
sunt nice...

iar pentru ca ieri a fost 8 martie, ne-a facut reducere, in loc de 19.00 lei, biletul a fost 14.00 lei...
multumesc cinema city cotroceni...

sala fost mica ( de asta sunt si asa de multe )...sala 13 sau 14 park...

a fost ceva lumea...nu plin, din ce imi aduc aminte...maxim 10 randuri, de cate 10 - 12 locuri...cam asa ceva...

No comments:

Post a Comment