Wednesday, March 23, 2011

Cinema - 2011 - Limitless

Nu am mai ajuns sa-l vedem...am uitat ca e miercuri si e coaaaaadaaaa...mare rau de tot...la hollywood multiplex...vitan...primu mall din buc...

ne-a onorat cu prezenta...claudiu, marius, roxana, cata, si miruna...

am ajuns...am vazut coada...ne-am uitat si la monitor si asa am aflat ca limitless ( dincolo de limite ) de la 20.15 nu mai are locuri...urmatoru era la 22.00, prea tarziu...asa ca ne apucam sa cautam alte variante...
si ne uitam...
eu ma duc si fac rost de o carticica cu detalii ( sapte seri )...
si cautam...
si apar ceva variante, park una mai proasta ca alta...aia e prea tarziu, etc, etc...

si avem
- ritualul ( the rite ) pe care nu vreau sa-l vad, sau cel putin nu la cinema...
- The Mechanic ( mecanicul ) de vazut acasa nu la cinema...
- Mamici pentru Marte ( Mars Needs Moms ), nu prea a fost o varianta, nici nu am bagat-o in seama...
- Lebada neagra ( Black Swan ) am inteles ca ar fi fost destul de interesant...
- Necunoscutul ( Unknown ), care am inteles ca e marfa...

si parca cam astea erau...

pana la urma am gasit locuri la 20.45 la gardienii destinului...detalii pe click...

No comments:

Post a Comment