Thursday, November 3, 2016

Pe ce ne punem pozele...

Am strans multe poze...prin multe calculatoare...
e posibil chiar unele poze sa le fi pierdut...( desi eu le-am trimis si scos pe dvd...dar cand le-am cautat...nu le-am mai gasit... )
si nu vorbesc de cele pe care le-am "formatat" ( pt ca CINEVA mi-a bagat parola si nu mi-a zis care era ) si nici de cele care "au intrat la apa" ( saracul meu iPhone )
asa ca m-am gandit sa mai fac cateva DVD-uri, dar dureaza mult, si am gasit niste poze care ocupa 100 gb ( desi e posibil sa le am si pe DVD ), dar cel mai bine este sa-mi iau un hard extern...
si pentru ca poate se strica, in timp, m-am gandit chiar sa iau 2...
asa ca l-am intrebat pe google si mi-a dat 3 raspunsuri, in jur de 200 lei, 500 gb, ca am zis ca un terra ii prea mult...
http://profitshare.ro/l/3015817


No comments:

Post a Comment