Thursday, November 17, 2016

Ce imprimanta sa-mi iau

Dupa ce am studiat piata un pic am ajuns la concluzia ca 500 si ceva de lei pentur o imprimanta, laser, color este foarte bine.
Cea inkjet este pe la undeva pe la 150 - 300 lei, cu grosime pana in 105 gr sau un pic mai mult ( cea laser cica ar fi pana la 220 gr ), cu cartuse, cernala, reincarcabil, pe undeva pe la 100 si ceva de lei ( parca ), dar daca iti pica ceva se ia culoarea...si eu am planuri...multe...
Asa ca mi s-a pus pata pe Oki C321DN

DETALII PRODUS
http://www.oki.com/uk/printing/products/colour/a4/c300series/c321dn/index.html
ca am gasit-o pe la 500 si ceva ca restul sunt mai scumpe, cam peste 600 lei.
Cartus nou nout e scump, vreo 350 lei, dar am gasit compatibil pe undeva pe la 100-130 si ceva de lei.
Cica este si toner reincarcabil pe la 50 si ceva de lei, dar e problema cu chipul. Daca are chip sau nu.
Nu am gasit sa scrie asa ceva.
Am gasit o filmare, dar nu am avut rabdare sa o urmaresc...

Cred ca va trebui sa o cumparam ca sa aflam.
Cartusul compatibil ar scoate cica 1500 pagini, si ceva cu 5% ( nu am inteles la ce se refera ).
Eu cred ca o sa-mi fac treaba cu ea...poate maine o iau :D :P :X :*

Iar google mi-o ofera...
EvoMag are doar cartusul, original, 350 lei
Cel mi-o da la 589 lei, cu tva la 6 rate BT
MarketOnline tot la 589 lei, cu tva la 6 rate BT, pentru ca Cel si Market sunt la fel ca Altex si Media Galaxy.
Vexio mi-o da la 801 lei, cu tva cu 3 rate BT
eMag are cartus compatibil pe la 130 lei si vreo 3 sau 4 rate BT
Si restul nu mai conteaza ca nu au 2parale/performant sau profitshare muhahaha...


Feedback la 28.02.2017 click AICI

No comments:

Post a Comment