Thursday, April 9, 2015

Forma circulara de tricotat - gherghef

Nu stiu daca se aduce in Romania.
Eu de unde l-am luat am dat cam 10 lei.

Si am gasit mai multe tutoriale. Pe wikipedia denumirea vad ca este loom ( gherghef ).
Se pare ca ar fi 2 moduri de realizare
- modelul flat wrap, 8-ul se face individual de cate ori dorim, dreapta stanga si firul intra in primul compartiment si
- modelul layered wrap, 8-ul se face cate o data pana la capat si se mai poate continua de cate ori dorim, firul se incepe in alt doilea compartiment.
Iar inchiderea in centru se face in 2 feluri
- stem, un fir peste altul, de cate ori dorim sa facem randul
- back, un fir in continuare, de care ori dorim sa facem randul.

Se poate lucra si pe latura mica, din mijloc.

1. How to Wind a Flower Loom - The Flat Wrap



2. How to Wind a Flower Loom - The Layered Wrap



3. Flower Looms - Stem Stitch Centre


4. Flower Looms - Back Stitch Centre

Si alte filmari
https://www.youtube.com/playlist?list=PL980631BF277E102F

Inca nu l-am incercat, poate diseara.
Cautam tutorial.
Se pare ca e produs in Turcia, posibil firma Ercu.
Si pentru cei care stiu turca Yun motif tezgahi ( kod 026 ). Orgu sablonu ile cicek yapimi.
cod de bara 8 697686 060262

Si am reusit si eu sa fac 3 bucati.
Imediat vin si pozele.








No comments:

Post a Comment