Thursday, April 9, 2015

Baciul - piata Gorjului

La piata Gorjului, caritier Militari a aparut o alimentara noua.
Se numeste Baciul ( Meridian Agroind ) si are lactate si branzeturi la preturi foarte in regula, dupa cum o sa vedeti mai jos.
Firma este din Ramnicu Sarat, jud Buzau si este din 1994.
Daca ma intrebati cum de stiu cum se numesc este datorita bonului fiscal. Nu l-am cerut, mi l-au dat.
In 2013 au avut 65 de angajati.
Eu sunt multumita de produsele lor, si voi mai cumpara de la ei.
In programul Laptele si cornuletul se pare ca ei livreaza laptele. Pe site-ul lor scrie ca livreaza si in Kaufland si Carrefour, eu nu i-am vazut, iar in Selgros nu merg.

Nu uitati : cumparati produse romanesti, sau de la firme din Romania.
Daca nu se ajutam noi, atunci cine ne mai ajuta?
Iar legume si fructe din piata, oricum calitativ sunt mult mai bune decat ce gasesti in supermarketuri, chiar daca uneori, nu tot timpul pretul este mai mare, si sa nu uitam sunt teoretic romanesti.

Si avem asa
- iaurt mare, 900 gr 2.8% = 4.35 lei, cu tva
Un pret foarte bun, caserola mare la Mega Image sau Carrefour Market costa in jur de 5 - 6 lei.
Apare si pe siteul de la Carrefour, dar la un pret mai mare


- iaurt mic = 1 leu
Iar prin Mega si Carrefour e un 1.09, 1.2 lei, depinde
Si pe site la Carrefour se gaseste la un pret mai mare.



- lapte consum 1.8% = 2.95 lei, cu tva
Face caimac.
Desi pe el scrie nu necesita fierbere, cred ca ar trebui fiert.
Prima data cand am cumparat mi s-a acrit in 2 - 3 zile.
A doua oara l-am fiert, inca nu am ajung la 3 zile :p
Fiind firma mai mica banuiesc ca este lapte romanesc.
Ca daca acum de la 1 aprilie s-a scos cota de lapte, e posibil ca toate firmele mari Albalact, Napolact, Covalact, sa renunte la laptele romanesc. Si mult mai multe fabrici sa se inchida.
Sa nu uitam ca anul trecut s-au inchis destul fabrici.
Napolact - 4.79 lei Poiana Florilor - Albalact = 3.20 lei ( cred ca este cel mai ieftin lapte comercializat la scara larga ) Raraul = 4.79 lei
Si mai cumparam Gusturi Romanesti de la Mega.




 - smantana vrac 20% = 9 lei / kg
Este destul de groasa, doar ca cred ca se strica destul de repede, deci maxim 3 zile sa zicem.


- cascaval capra = 27 lei / kg
Este de la Lacto Panait - Vulturu, jud Constanta
Se pare ca ar avea un hotel si posibil o cladire.


- cascaval oaie = 27 lei / kg
Este de la Lacto Panait - Vulturu, jud Constanta


- chefir = 3.30 lei
UPDATE 03.06.2015 Acum este de la 2.90 lei, cu tva
Un pret foarte bun.
Eu luam Chefir de la Mega de al Covalact cu 5 - 6 lei
Cel de la Covalact este mai fin, are o curgere lina.






No comments:

Post a Comment