Friday, March 6, 2015

Pantofi sport - adidas

As avea nevoie de o pereche de pantofi sport / adidas, si cum mi-e cam lene sa ajung printr-un magazin / mall, mai ales ca mall-ul de la Electroaparataj inca nu-i gata, am zis sa caut pe net.
Si ii netu plin si de produse si de oferte.
As vrea o pereche pentru alergat...ca nu mai tine tre sa ma apuc de spot...ca spirometria asa zice...
Si am inteput cu Originals
Pantofi sport femei Puma TrainLite XT L 18568401 AICI
Pantofi sport femei Puma Flextrainer Sleek 18675704 AICI
sunt cele mai ieftine, ca nici nu as da prea mult...
Pantofi sport Nike City Court 7 (GS) 488327-001 AICI
Pantofi sport femei Nike T-Lite XI 616696-106 AICI
Pantofi sport femei Nike Dart 10 580431-024 AICI
Pantofi sport femei adidas Essential Star II G95189 AICI
e un model destul de dragut, de plimbare, si ar merge bine cu blugii.
Transport gratuit este doar peste 300 lei, asa ca, fie mai caut la altii, fie platesc si transport.

Bine mi-ar mai trebui si niste botice, ghete, cizme ceva de genul pentru blugii mei, dar la ei nu am gasit asa ca mai caut.

No comments:

Post a Comment