Sunday, November 23, 2014

Boardgames de la Elefant

Cele mai cunoscute boardgames sunt si pe Elefant.

Cel mai cunoscut este :

Colonistii din Catan, care a devenit noul Monopoly si mai toata lumea il are in casa.
Si e simpatic, usor de invatat, si pentru a nu ne plictisi avem si extensii, multe...
- jocul de baza aici
- extensia pentru 5 - 6 jucatori aici
- navigatorii aici
- extensie aici
- orase si cavaleri aici
- extensie aici
- negustori si barbari aici
- extensie aici
- joc de carti aici
- junior aici
- Star Trek Catan aici

Si mai este Reteaua energetica - aici
Mi-a placut este interesant, si nu-i asa greu de invatat.

Carcassonne 
- joc de baza aici
Pe vreamea cand jucam :D era doar jocul de baza si partea a doua cu cateva piese in plus. Acum se pare ca au aparut 2 noi extensii.
- negustori si constructori aici
- printesa si dragonul aici
Cum se joaca? Sunt mai multe piese, fiecare trage si pune cate una.

Dixit
- Odyssey aici
- Dixit 2 aici
- Dixit 3 aici
E de fantezie. Sunt cateva carti cu poze. Fiecare pe rand spune un cuvant care descrie cartea, dar nu trebuie sa fie prea usor ca ai pierdut. Tre sa ghiceasca cineva, dar nu toti.

7 Wonders aici
- preferatul meu
- se pot juca pana la 7 jucatori
Este impartit in 3 ere, cate 7 carti cu diferite proprietati, si fiecare isi alege cate o carte in functie de strategia adoptata.

Dominion aici
- mi-a placuta, este cu carti
- este usor de invatat, imi aduce aminte de Citadels

Citadels aici
- mi-a placut
- este printre putinele jocuri care permite pana la 7 jucatori.

Urzeala tronurilor aici 
- nu am citit cartile
- nu am urmarit serialul
- nu am jucat jocul

Shadows over Camelot aici
- cel mai usor este sa ai pe cineva care a jucat sa-ti explice, ca stai tu si citesti, dar tot e posibil sa fie ceva ce nu ai inteles.
- nu l-am jucat

Small World aici
- pare interesant, inca nu l-am incercat 2 - 5 jucatori

Tzolk'In 
- Calendarul maias aici
- Triburi si profesii aici

Kindoms aici

Versailles aici

Riff Raff aici

Tobago aici

Biblios aici

Ticket to Ride 
- Europe aici
- aici
- Aniversary aici

Alcatraz aici
Este un jocul ce parea interesant, dar pentru ca nu am gaist pe nimeni care sa ni-l explice am incercat noi sa-l intelegem, si din pacate nu am reusit.
Am jucat o singura data si acum asteptam pe cineva sa ni-l explice ca nu l-am inteles. Pare interesant.



No comments:

Post a Comment